o lord forgive me them saturday nights..

Så går låten som tog slut precis när jag började skriva. Niklas tar vid med elvis medans goodmorning balthamore spelas ute i köket.

har nu haft juladag och gjort julagodis med familjen vilket var fint efter att jag lyckats skaka av mig mitt dåligtmående. Nej vet ni vad, nu bytte jag låt och låter swiftie tillsammans med den mycket söte Jo Elliot sjunga om kärlek och hat som koliderar. Vi gjorde i alla fall otroligt mycket och var produktiva. Pepparkakor (jag och syster hann bara med detta och gjorde åt för mycket deg så ingen fick äta, upprörelse), knäck, tryffel, fudge och rocky road. Vi sjöng även diverse jullåtar och jag av alla en julklappis. Denna var att dansa och sjunga all I want for cristmas med syster. Om ni inte vet det så är chansen att se mig dansa annars minimaal. Så alla var alldeles förbluffade och stod och stirrade. Alla är alltså mina föräldrisar. Nu vill jag också säga att Hannah nu är bosatt i gurkan! Det fattar nog ingen, men det är ju hur cooolt som heeelst.Hahaha, vad alla är söta i början på min tredje idollåt. Onna: wiii! Hannah: m..que? Niklas: ooo! Onna: o yeah! Senare, Onna: fååår man dansa? :D alla är söta och det döljer att jag fan inte ens är speciellt bra. Nu stampar folket medans onna skrattar och gör shakiramoves medans jag försöker leka lite grekisk här. Alla de behövde inte mig, de har ju skitkul utan mig! :D nu vet jag inte what more to say så jag säger ingemera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0