släck ett ljus och låt det slockna..

Lucia, mycket fint, säger vi. Var på luciakonserten i kyrkan, det var otroligt trevligt. Nej, vi skall icke överdrive. Det dög. Dör, skrev jag först, fint. Jaja, blev i alla fall oerhört trött på alla ljus! Tänd nu ljus, för Jesus är världens ljus, så tänd nu ett ljus i jesu heliga namn kära folk. :@ jag sjöng just en fin stämma på addicted. Tyckte faktiskt jag klarade det hyvsat, eller kanske inte, hahaha. Alltså inte den där stämman som redan finns utan en egen stämma. I alla fall så var det inte det vi pratade om. Alla barn var som vanligt gulliga och pappa sjöng fint på sankta Lucia beside me. Nu sitter jag mest här, dricker julmust och chattar med "my masterplan". Men nu drar hon bara för deeet! Jag=heartbroken.:( vad jag nu sysselsätta mig med för trevligt mojs? Jag inte veta, vi få se. Se, vi få.:) hejrå eller nåt..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du skrev på gotländska! :D Och använde mitt favoritskrivsätt. Hannah = nöjd.

2009-12-15 @ 17:12:01
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0