även att han är ful som stryk attraherar mig...

Ja nu vet jag vad Satan säger in his sleep, vilket jag ju undrade all weekend. Det sa jag väl? Jag drömde om skitet. Jag har varit hög på satan nu i några dagar. Fysatan vad tragisk jag äär. (för alla er som ännu inte listat ut vem satan är, vilka segon ni är isv, så tror jag att det finns in like november or something, 07.)

Jag och Natta var och fikade på marthas igår, by the way. Det var gott. Igår skypade jag även med honey när hon gjorde en trailer till deathwish. Den ligger på youtube nu :) jag står med på tack till. För jag äro the best. Sen så babblade vi även idag och jag enjoyed myself med att viska vampire style till henne. Äsch, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0