chains´s not broken yet

Hi again
Jag är nu himskans glad, för min och Honeys kedja har ej avslutats idag som jag trodde. Det var på håret minsann, eller, på håret är ett fånigt uttryck kom jag på nu.

Ikväll har jag tittat på Patrik 1,5 som var en väldigt konstig film. Den var faktiskt ganska oförutsägbar fastän man ju givetvis visste slutet. Sen märkte vi att systra har den sämsta känslan för timeing i världen. mitt i en känslosam scen säger hon "alltså..han har en stor näsa." och i nästa liknande scen börjar hon ge ifrån sig konstiga ljud. Det kliade tydligen i hennes mun, som om vi bryr oss! Nej nu ska jag lämna er igen, det känns som om jag typ har sagt det förr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0