i bggynnelsen fanns ordet

Haj!
Har ju varit på värsta lägret denna weekend och det gick faktiskt helt okej. Vi började med att åka dit, logiskt nog, annars hade det varit rätt kört. Vi började med att äta korv med bröd och gurka, en perfekto måltido. Sen babblades det lite om konstigheter innan vi lekte en dryg lek som gick ut på i-länder och u-länder. Det var trevligt för jag var med i i-landet. Satt och lyssnade på "kingen" och hans babbel. Han var en dockmissbrukare. Alltså han sa ordet dock hela timen. iallafall. Sen så typ sov vi..v
Lördagen börjades med att vi åt frukost och hade tråkiga pass om påsk och jesus och annat bullshit. Sen ja jag kan berätta att jag, Lissette och Rebecca sjöng väldigt fint. Eller jag sjöng inte, Neidin (kan inte stava hennes namn) sjöng. Vi sjöng en hatsång till en grabb där, så här gick den:
En bonnebög, en bonnebög
det är en kille med krulligt hår
en bonnebög, en bonnebög
Det är en kille med krulligt hår
O han är inte snygg nånstans
Och han pratar som en bög överallt (där kommer vi ur takTEN SÅ SJUKT::)
en bonnebög, en bonnebög
Det är xxxxxxxxxxx(säger inte namnet på grabben.)

N spelade även in låten på mobilen så jag har den att avnjuta. Hiha. På kvällen såg vi melodifestivalen (se upcoming post) och sjöng abba singstar och överig singstar. Sen tittade jag på när lisette och rebecka plattade "bonnebögens" hår. Han såg tydligen ut som Emil i Lönneberga...

Igår hade jag psykotiska humörsvängningar som nästan ledde till bråk med honey(enligt mig.) och en väldans massa skrattatacker. Idag har jag varit precis likadan. Skratta eller gråta eller slå med hörlurar. Beware, jag är dangerous.

Kommentarer
Postat av: ronja

Du är som jag varför några veckor sen.

2009-02-10 @ 15:57:47
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0