blondinbella är en människa!

Dagens stora insikt! Jag är lite förbluffad här. Jag känner att det går utför för världen om bloggare nu ska vara människor också. Och om ni undrar är jag ju ingen bloggare, jag är ju en bloggskrivare, fattar ni väl? Vill även påpeka att det där jävla prgrammet gjorde en quick step till this is the life. De jävlarna alltså! Och den andre iegelska killen, som inte är Tony, borde dränkas. Hjälp, nu hör jag empty room nerifrån. Det var tydligen sista dansen. Men i alla fall så borde han inte få vara med för jag haaaatar honom. Men ja godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Heh... Du skulle säkerligen skrika åt mig att jag förstört låten för all framtid och hata mig resten av ditt liv och skicka mjältbrandspulver och brevbomber till mig för att ha ihjäl mig efter att ha hört mig sjunga något så vackert så vedervärdigt. Det vete sjutton om jag vill utsätta mig för...



Men hur som helst ska det spelas in först innan någon över huvud taget kan få höra någonting. Det innebär att jag måste bestämma 2 låtar till (cirka), och jag vet inte alls vilka det skulle vara. Folk är förbannat ovilliga att ge mig förslag dessutom (förutom mamma som tycker jag ska sjunga psalmer, vilket jag absolut inte tänker göra), så jag får nog snart spunk av att inte kunna ge inspelningsmuppen besked.

2009-01-16 @ 22:59:50
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Sharon

Sv: Heh... Du skulle säkert skrika åt mig att jag förstört låten och hata mig resten av ditt liv, samt skicka mig mjältbrandspulver och brevbomber för att mörda mig som straff för att jag sjungit något så vackert så förfärligt vedervärdigt. Det vet jag ju förstås inte om jag vill utsätta mig för...



Hur som helst ska inspelningen bli av först innan någon över huvud taget kan få höra någonting. Det innebär att jag först måste bestämma två låtar till (cirka), och jag har ingen aning om vilka det skulle vara. Folk verkar dessutom djävulusiskt ovilliga att hjälpa mig (förutom mor min, som vill att jag ska sjunga psalmer eller "gamla klassiker", vilket jag vägrar), så... Jag får nog snart spunk av att inte kunna ge inspelningsmuppen besked.

2009-01-16 @ 23:05:12
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Sharon

Och Blogg.se verkar djävligt ovilliga att visa att mina kommentare publicerats, så om de kommentarer(med ungefär likadant formulerat innehåll) jag skrivit som för närvarande inte syns publiceras i efterhand nu blir jag galen. Ville bara säga det också.

2009-01-16 @ 23:07:12
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Sharon

Sv: Ja, förmodligen ligger det till på det sättet. De får dock i sådana fall fortsätta tycka illa om mig, för mode lär jag troligtvis aldrig blogga om. Det intresserar mig föga.



Heh... Min syster föreslog också Ice Queen igårkväll faktiskt, plus någon Rent-låt och en massa rysk musik som jag inte tänker spela in, dels för att jag (nästan) inte kan ett ord ryska. Men hur det än blir med låtar lär det i alla fall inte bli någon psalm. Förstår att det inte kan vara lätt för dig att ge förslag som inte hört mig sjunga, men ja...

Syrran tyckte jag skulle ta något från någon musikal, för att visa bredden på vad jag kan sjunga. Ehm...



Då är det kanske bäst jag fortsätter vara dålig då, så jag undviker att bli hatad. Jag är inte särdeles förtjust i att bli hatad om jag ska vara ärlig. Jag trivs bättre när jag åtminstone kan inbilla mig att folk tycker om mig (hur det verkligen ligger till vill jag helst inte spekulera i).

2009-01-17 @ 10:45:37
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: ronja

Vad menar du med att blondinbella är en människa??

2009-01-17 @ 14:29:08
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0