but don´t go, tear your life apart

Njuter av slutet på cry med james blunt och försöker sluta bada i svett som jag visst oftast gör nuförtiden. Poff där slutade alla som börjat läsa att läsa. Intressekvot=0 tänkte de och dog. Jag har kommit på att det är ingen vits med styckeindelning för jag har blivit ett profs på att skriva så man knappt märker att jag inte styckeindelar, ja det tycker iaf jag! Nu lyssnas den där summa låten som har tre namn med evanesence, och om ni inte vet vilken det är så äsch, så får ni skita i´t. Var iaf på skrivargruppen och Niklas spelade gitarr som satan och hans ola salo-dyrkande dotter dök upp. Hon var hög på en bög som hennes fader sa. We enjoyed it! Men jag är seg. Ja sen pratade jag med onja och rena och det var bra. Men rena kan inte komma till gottland, vad deppigt. Men vi kan nog röja för oss själva tror ni inte? Jaja tänkte nu snabbt läsa igneno m iegelskna och sen gå och sova sött, eller om man kan sova fult. Vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0