could it be marsmallows?

Den senaste veckan har det gått att köpa "fluff", vet inte omdet är på ika eller var det kan va. Men iaf så är det marsmallows som är smält till en konstig konsistäns. Haha min stavning. Men iaf så var det 13 sjuka igår och Karolina tror det var fluffet. De måste ha andats på mig för jag har då inte ätit nåt fluff. Men fuck fluffet. Köp aldrig nåt mera fluff. :) men well jag är som ni märker hemma även idag och är sjukligt trött. inte så febrig men halsen känns skum och shit vad mitt lillfinger är kallt. det hörde kanske inte hit. Jag vill ringa och störa honey men hon teroriseras av en mattelärare vad namn svenn-bernard. det tycker jag är ett roligt namn, både om man inte känner Bernard och "Svenn" och om man gör de.t Haha varför skriver jag att han heter Svenn alla vet ju vem det är. Iaf nästan haha. Jag har förresten nog glömt nämna att Bernard kan spela munnspel och piano samtidigt. Det tycker jag är ganska så awesome. I alla aall godnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0