de odödliga-tamora pierse(o.l)

De odödliga är en serie om flickan Daine, som har "hand med djur". Det säger hon i alla fall. Men det visar sig att hon har en enorm vild magi, hon kan tala med djur och annat sådant. Boken innehåller mängder med karaktärer, faktiskt lite för många eftersom så många djur också figurerar. Dessutom finns det drakar, humoristiska basilisker, stormvingar och andra galna varelser och så har vi gudarna och ja..lots of stuff. Det är bra böcker och numair är ju med, men ibland blir de lite förvirrande och tråkiga. Men läs dem, annars skulle jag inte läst om dem?

Kommentarer
Postat av: Sharon

Har redan läst dem :).

2009-01-24 @ 20:33:11
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: vispen

Jag får läsa dem någon gång om jag orkar låna dem:) Jag är väldigt seg på att göra det. Plus att jag aldrig tar mig tid att läsa längre, vet inte vad det beror på men så är det tyvärr.

2009-01-25 @ 00:19:28
URL: http://Http://vispen91.blogg.se
Postat av: Anonym

De är braa! /du vet säkert redan vem jag är?

2009-01-27 @ 17:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0