detta inlägg skrevs some hours ago.

Jag har tydligen 38 gs feber så tyydligen får jag inte gå till skol imorgon heller. Nähä, vad..otrevligt. När faan ska jag redovisa jane eyre då va? Tänkt på det, din jävla sjukdom? Dessutom känner jag mig inte sjuk för utom när världen plötsligt rycker till ungefär. Läskigt värre. Men jag hade ju spanskaprov igår också och det gick faktiskt bra förutom en mening som jag typ hittade på själv muha. Det var fel. Sen vid 20 00 började jag helt plötsligt bli yr, frysa och känna hur skinnet skavde. Så vad gjorde jag? Jo, gick och tränade! Är jag sjukdomsdesperat..ja. Sen baaade jag också vilket var sjukt dumt och sen låg jag och skakade i min säng.

idag så har jag även lyssnat på 4blinds konsert 06 och insett hur sjukt glada vi var. Och att niklas var den enda som brydde sig om hur det lät. Och att vissa grejer från de konserterna är användbara, x en wailing som onja körde på vgg och sånt. Och att mitt solo är fucked up och att jag inte förstår varför jag sjunger det! Varför är jag så konstig? Dessutom fanns många härliga dialoger men orka skriva ned och styckeindela och skit. Nu mår jag plötsligt illa..vad är det här för en jävla sjukdomsmojäng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0