estoy enferma..

Ja, ni hörde rätt. Er älskade Emmis är sjuk. Alltså sjuk, inte "mensskadad". Det har jag inte varit på..well..lääänge. Inte på en skoldag iaf. Men jag är varm. Det är varmt och jag badar i skabbig svett och ja..jag är skabbig. Det där ville ni verkligen veta. Men nu mår jag relativt bra så jag sitter här och andas. Jag svettas så det dryper och i morse vaknade jag av att det stank. Hm jag vill ha en kanelbulle, fick jag just ett ryck av..typ gimme gimme. ;) men jag borde må sämre än så här. men som sara sa: "det var mamma som ville att du skulle va hemma. det är hennes bad och ditt good, njut!" haha. Orkar nog inte blogga mer nu men ja..ge mig lite sympati.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Stackare :(

Krya på dig!

2009-01-22 @ 17:50:27
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0