I need a friend to talk me down

Ja här sitter man en lördagsmorgon, eller det är mitt på dagen men det känns morgon för mig. Klockan är kvart över tolv. Whatta fuck?! men ja idag var det riktigt illa när jag vaknade. Mamma brände sig på mig för jag var så satans varm(jag måste sluta skriva satan hela tiden.) och nu har jag även börjat med min klassiker; snörllandet! mer snörmel åt folket och mer stavfel åt Ema! Men onja har lyssnat pink och det gillar vi. Det gillar vi indeed. Jag vill ha mer ny musik. Tips utkräves! Jag är trött. Jag ska inte fika med natta idag som planned men vi ska fira fars birthday idag med smörgåstårta och på spåret, varför på spåret? Kan man undra, men well det är ju pappas fördlsedag så yeah. Men typ hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0