ibland vill man inte

Jag har ingen lust att blogga om denna dagen för den är seg och ful. Jag babblade med onjis om muchas cosas diferentes, och så. Gnäggi. Jag vill sova, typ djupt. Länge. Jag vill inte till skolan imorgon men jo, det vill jag nog på nåt sinnessjukt masochistplan. Jag är trött som en gnu och inte fan överger hostan mig. Jävla lungsjukehosta. Allt är braa mörkt och trist och tråkigt. Jag vill gå ut. Typ andas lite..fy vad det är varmt. Typ. Jag vill inte leva klart dagen utan bara transporteras fram till nåt bra. tack?

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

sv: Nej du sjunker inte - och jo, du bryr dig

2009-01-26 @ 15:48:13
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0