jag är van att se blod

Jag har sadistiskt ont i min mage och sämre fredagskväll kan man ju leta efter. Alla överger mig på msn, en efter en. Tragiskt, that. Och det är kallt i world, tror det är riktig kyla och inte feberkyla men I´m not thea sure. Och ja jag skulle ju fika med natta och frågan är om jag ska. Det ska jag nog om jag kan sluta ha såå ont i min stackars mage.

fick lektion 2 i snabbkurs i kentlåtar, idag av honey. Första lektionen kom ju från tilda i juni (se gospelklockans förbannelse, tror jag det var). Nu kan jag typ mååånga. Haha. Hannah skrålade på ingenting tills jag blev galen och hon spelade upp ett klipp där det spekulerades i vad de egentligen skrålar om i en viss låt. Jag är van att se blod aar en teori..det visade sig vara nåt på french. Hm. Jag hade nog älskat kent, om jag inte hatade de så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0