jag kom just på

att alla inlägg är placerade i katerorin my soundtrack. tänk om jag vill lägga in nåt i det rikgiga my souldtrakc dåå? Men orkar sitta och styckeindela en hel freaking text. No way baby. Okej jag kanske ska typ säga hej eller nåt sånt.

idag så vare så att det var skola och grejer. Började med so där vi pratade lite tråkmånsigt om historia och annat mindre vesentligt. På hemkunskapen pratades det om klimatsmart mat (alltså prova säga det snabbt.) och lagade en disgusting sallad. Eller om den nu var disgusting får väl sb övgöra för vad jag vet tar hon den enda som åt av den. Sen åt jag kowboysoppa (vad är det för jävla kanibalskola, jägargryta och kowboysoppa och u name it!) och hade matte då vi logiskt nog räknade matte. Sen biologi då vi började med sexualkunskap och eftersom alla sa att jag säkert skulle blogga om just detta så tänker jag inte skriva ett ord dtll om denna lektion. Vi går vidare till en jättetrevlig engelskalektion då vi gjorde massa övningar. Först skulle vi räkna till tre och jag orkar inte förklara vitsen med det. Sen så var det så att vi skulle ställa frågor och vi fick inte svara med yes, no, maybe eller perhaps. Det var roligt. Sen hade vi en awesomig övning som gick ut på att man skulle säga tre ord sill sin bänkperson som sen skulle hitta på en historia. Min bänkperson (won´t give u his name, för han kanske misshandlar mig då..eller kanske inte men) berättade en underbar historia om en larv och annat coolt men orkar ej återge den. Sen slutade vi och jag skrek på taxi men det tar vi i nästa inlägg för spammingens skull. Sen så åkte vi till sånggruppen med den nya läraren. Hon var snäll tyckte jag och vi gjorde en övning som kallades mikael jackson-övningen. det var en trevlig övning sen gjorde vi ju annat också men skitsamma. ska snart sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0