money destroy all that could be hapyness

Vet ni hur dyrt det är att flyga till gottland? Ni vill inte veta det. Det är så dyyyyyyyyyyyyyyyyyyrt att man i princip börjiöst. Jag höll på att få någon form av nervöst sammanbrått igår, över matte och penise. Sen sa vi typ ingenting annat, men vi lyssnade på pink. Pink och kyrkor..jag undrar jag! Men well hejdå.gar. Detta trtts en fin skrivargrupp då jag skrev finfina dikter och Malin skrev ännu bättre saker. Så även Anja. ar kräkas. Helt seroj. Där hoppade ord och bokstäver omkring. Och nu hackar min bok, konstigt. Men i alla fall. Anja frågade "finns det vit färg i skrivare?" och alla var allmänt smarta. Idag på konfirmationen pratade vi om Gud, suprr

Kommentarer
Postat av: vispen

Vad kostar det för dig att flyga dit då?

2009-01-14 @ 14:08:51
URL: http://Http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0