rubriker är jävulens påfund och stavfel är människans kontakt med helvetet.

Well denna torsdag har förflutit så stilla. Gjorde bullar och pasta på hemkunskapen vilket var gott. Vår sås skulle smaka pizza sa Bernard och Emma såg framemot det. Den samkade inte pizza utan grädde och lök och paprika. Men jaja. Den va rätt god. Sen på so:n skulle vi redovisa men Amanda hade glömt sitt papper thank god. God heter det by the way. Vi såg på filmer på biologin (och det ska vi såå inte gå in på) och sånt. Jag är seg och ja gnägg på it all men det är en ganska bra dag idag. Tror jag. Sånggrupp ikväll vilket ska bli bra och så. Säger vi. Jag har kommit på att mycket jag skriver i bloggen inte egentligen har någon mening för det är ju inte som om jag sitter o funderar på vad jag ska skriva. Blir mest blablabla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0