till ljudet av munnspel

Som vanligt ska vi inte ens börja prata om min rubrik. Iaf så blev det ingen falaffel idag, det blev kycklingsoppa. Nästa vecka blir det falaffel..*försöka tänka ut sjukdomar jag kan få lite smidigt*. Men visste ni hur viiiiiiiidrigt det är med rått kött? Kallt som satan, slemmigt som bjebb och det kändes som att det levde. Bernard åt av det. Han har även spelat munnspel hela dagen, och titta, där förklarades rubriken trots allt. Han fick höra att Onja ska bli kär i honom. Inte glatt mottaget. Har även pladdrat om slavhandlar, prepositioner, prov (ett fel! yey) och sexualkunskap som ggentligen mest handlar om jämnstäldhet it seems. Skumt värre. Nu är jag home, ska på sånggrupp om..länge. ^^ jag är förresten groteskt sugen på drömtårta. Gimme gimme gimme drömtårtaaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0