vad kan detta va för en da

Emmis planer för dagen:
-bowla med natta i eftermiddag, fluuum.
-skriva klart ett kap i tof.
-skriva svenska, helveteskap, bråttooom!

Babblade tfn med honey igårkväll, blev nog 3,5 h, woops. men hon betalade så too bad! :D vi sa typ ingenting, haha.dVi snackade om twilight (hannah vet allt nu.. she is spoiled!), mcr (som honey envisas med att skråla) och öveiga böcker. Varför vill jag alltid skriva överiga när jag menar övriga? Jobbigt ju! Well nu ska jag typ börja skriva den sadistiska svenskan men orkaaa.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Det låter ju trevligt. Får jag nog ta och kolla upp då...



Ja, jag får og sluta sjunga tror jag. Mamma satt just och påpekade på msn att jag sjunger JÄTTEHÖGT. Morr. Kan inte låta bli, har en så bra låt igång...

Men sluta inte sjunga för sjutton gubbar. Sjung mer istället. Lite sång har ingen dött av.

2009-01-18 @ 11:49:54
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0