you used to send me flowers if you fucked up in my dreams

Jaha så alla fyra gångerna jag försökte publiscra funkade. Kuuul.

ja idag äre fredag och jag har skrålat coldplay. Det var jobbigt, alltså vet ni hur låg viva la vida egentligen är ibland? Hjääälp. har även varit hos sjukgymnasten och jag tror jag gjorde henne lite galen. Så fort hon diagnosteiserade vad som var fel med mina ben så motbevisade jag henne och visade upp något för henne totalt okänt fel. Hon sa även åt mig att stå i en ställningi 20 minuter, fast hon menade sekunder. Då fick hon höra att hon är en sadist. Och nu har jag fått veta något yberfint. Jag ska på party hos hannahmort på gottland! eller ja ska och ska, har ju inte frågat mor och far eller så, men..ja, ska. Jag ska ska ska. Lyckaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0