15

Well well, femton år I guess. Morgonen gick fort, har redan varit vaken i ca 2,5 h. Väcktes givetvis med frukost och precenter. Frukosten hade vi överlåtit åt föräldrarna att komma på och resultatet blev plättar, ägg, mackor, vattenmelon och kanelbulle. Det är grejer det. Årets (lyckade) precentskörd:

-shut up and sing (dixie chicks-dokumentär, yesyesyesyesyesyes!)
-Nattuksbord till rummet som stod där när jag kom upp. Fint!<3
-Massvis av fin musik från far, mmmmhhhh...:D
- 500 kr, lyckaaaaaaaaa!
5 euro till italien-vistelsen också, kanske spenderar en eller två ^^
- kläder från usa som vanligt, me like
- papperskorg (det ville jag verkligen ha) + swedish fish från min älskade syster Ara!
- (både jag och Sara fick detta) vi ska spela in i studio med fars arbetskamrat, aint it awesome?????? En låt var och en tillsammans blir det, jag är lyckliiig!
säg nu inte att jag glömde nåt bara, för då jag ledsen bli.

Igårkväll sov jag nere hos Saris kvällen till ära och vi skrev en så flummig cover på brev från kololin att vi fick andningsproblem. Begär ej att ni ska förstå.
"hejsan morsan
hej på dig du!
här e brev från
Nalle pu!
vi har kul i (fick göra om det där)
cherwoodsstubben
vi har träffat robin hood och lilla gubben.
Stor barack med
massa tior
kan ni skicka
hit min ior?
för det vore väldigt kuul
jag har inte sett honom sen jag såg ru!
våran fröken
spelar trumpet
hon är inte
bra på det
för en morgon blev hon galen
när hon tryckte för hårt på cyckelpedalen
föreståndarn
säger muu
han blir aldrig
som du
för polisen vill ha prosten
härom veckan åt han upp den dyra osten!"

Nu vill jag att alla som bry maj kommenterar och grattar moi!

Kommentarer
Postat av: Honey

Alltså, jag dör! Dördördördördör! Jag ligger på golvet och döden är nära. Eller med andra ord... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2009-07-10 @ 21:27:42
URL: http://rydis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0