bloodsucking fiends-christoffer moore

Jodie blir överfallen av vad hon tror är en rånare. Dock brukar inte rånare slänga in folk under soptunnor, be sitt offer att dricka blod och lämna pengar i blusen på offret. Det är så Jodie kommer till sans. Det tar henne ett tag innan hon inser vad som hänt, hon har blivit vampyr.

Det är spännande med olika sorters vampyrer tycker jag. Den här upplagan kan hela med tungan, sover på dagen (det tycker jag är trååkigt) och kan dricka utan att döda offret. Hon dricker blod av sin pojkvän var tredje dag (it turns her on.xD) och han gillar det. Fast han är ju också lite strange. Jag vet ej hur man ska beskvira boken men den är i alla fall på tok för kort, 8 skivor, vad ska det föreställa menar jag? eller sju, för skiva 6 fanns inte tillgänglig märkte jag. Nu vill jag inte prata mer om denna bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0