drowning

det är vad jag lyssnar på och kommer inte på annan rubrik. Idag har jag varit in town och klipt mig, ändrade äntligen frisyr lite och klipte upp så nu är jag ännu mer korthårig. Jag tycker om kort hår. Det är nog jag, tror jag. Nu kan jag inte ens gömma mig bakom håret, vad sorgligt. Det är ju min klassiska ställning för i hela vetet. Ja jag upptäcker, så som jag ofta gör, att orden tryter. Det är ju riktigt katastrofalt. Jag stör mig på att alla är borta. :( deprimerande. Nu börjar en ny låt. Det är nog the fray. Det var det. Den här känner jag igen, Hannah har citerat den. Hon har citerat nästan alla låtar, dock. Men det gör inget, för det gör ig glad. Ooooo, det är ju she is, storbryende! Det visste inte jag. :D texten är söt. Det är nästan grabben också. Men igår hittade jag en söt grabb, han fanns i en annastasia-låt faktiskt. Cute! Det fanns även en annan grabb bland hennes låtar, men han var inte söt, han var disgusting. Nu fick jag ett sms, vad oligt. Vem är det från? Honey var det. Jat tvingades höra nästan hela my happy ending när jag svarade henne. Det gillade inte jag. Nu ska jag avsluta inläggiset.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag skall nog inte till stan i kväll. Var där en runda i eftermiddags och åt min langos. :D

2009-07-09 @ 15:59:52
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Honey

Jajaja, förlåt för att jag finns!

2009-07-10 @ 21:17:45
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0