min kärra och min åsna är mycket bättre än var kärra och var åsna här i syldavien

hellu!
Ja, kom att tänka på den låten bara, den suuuger. Den är dock väldigt söt. :) har idag klättrat, ja, no kiddin här heller. Klättrat upp för en klättervägg. Första gången failade jag, men sen kom jag faktiskt upp ett par snäpp, jag blev imponerad av mig själv. Grabbarna klättrade dock som apor, strangeee! Jag inte gilla de så duktiga. Äsch, skitsamma.

Sen åkte vi för att bada i billebjär, sjönn om ni minns. Det var väldigt fint och jag lyckades till och med doppa mig. Men..sen..började..det..regna. Och..regna. Och..ösregna. Splash! Usch, bloggning är okul idag.

Kommentarer
Postat av: Ronja

vadå...jag brukar klättra upp för hela väggen...

2009-07-02 @ 21:13:27
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Sara

Min kärra och min åååsssna (iiiooor) är mycket bättre än lalalalal den äääger ju;);)

2009-07-04 @ 17:05:09
URL: http://paronsmothee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0