ska du sätta händerna i mitt tak? Försök du!

Artonde juli, toskana

Toskana istheshit! Vi åkte hit idag i vår nya hyrbil, en cabis. Man kan stå i den. Det är hur kul som helst. Vi lyssnade på musik och jag och Sara slog huvudena i varandra av skratt två gånger under dagen. Vi skrattade åt många olika saker, men jag minns inget av det. Våra föräldrar ignorerade oss dcok grovt. Jag är väldigt trött, klockan är halv tolv, därför kommer jag inte orka skriva mycket mer. När vi kom fram åkte vi ned till vattnet och stod lite i havet, vågorna här ute är enorma och vi vill då itne bada kan jag säga!! Nej det får bli it nu.. Just det, rubriken är en misslyckad parodi på såklart.xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0