vakna in pease..

Tjugofjärde juli, toskana

Sista kvällen i toskana ligger jag i min säng och gäspar. Saving abel snackar skit och jag ska skriva om dagen, inte mycket att säga. Pooldag idag, sista dagen där ju. Poolade på förmiddagen, sen kortspel och slapp innan mer poolning. Åt en magnum med extra choklad, dilisious! Finns den i sverige? Sen mat och mer kortspel.

Ingemar är en konstig filur som avslutning. Han dog mitt i ett ord och sen slogs vi med att väcka honom en stund. Vi lät honom stå och glo och plötsligt återupptog han där han var helt randomly.. jag säger bara frågetecken?

Kommentarer
Postat av: Sara

Ingemar har varit sjuk hela semestern! har du glömt när han mådde illa och pratade som om han höll på att bli mosad?:O;P

2009-07-29 @ 21:50:45
URL: http://paronsmothee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0