we had hope and now it´s broken.

Ja idag kunde verkligen bli en toppendag. Men nackdelen ligger i att den ska bedrivas med mitt so called mentorsbarn som jag verkligen inte har lust att umgås med. Men det är inget att göra åt och jag ska försöka ha roligt. Nu har jag iaf lagt in en massamassa musik, nio skivor för att vara exakt, som pappa gav mig igår. En av dem har jag aldrig hört talas om, någon edie brixelle and new bohemians. Undrar vems låt jag hör nu, det är nog de där jag pratade om. Vilken grym brud, älskar henne redan. :D i alla fall så blev det 26 önskningar igår, vispen lyckades messa innan tolv.:D vilken fin låt. Jaja, nu går jag faktiskt härifrån.

Kommentarer
Postat av: Ronja

and I can see it clearly once when you wer here with me

2009-07-14 @ 11:29:10
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0