heej, det är Bosse här

Har tillbringat de senaste två timmar on the phone med en trött Honey, och stundtals min galning till syster. Hon lekte Olle och Bosse när hon svarade och lyfte luren när vi pratade för att hålla monolog om godis, Swift och pajer. Inte goda pejer heller utan skitpajer, säger jag efter att ha tuggat i mig en. Illa var det, en kycklingpaj utan kyckling. Amy Lee andas inte mer, publiken skriker i förfäran åt detta. Hon fortsätter dock att sjunga. Jag hör henne faktiskt inte andas, helt seriööst. Nu får pinkie ta över här och naaaj nu drar Hannah för att äta macka. Jag är bäst, fick jag nu höra. Det tackar jag för, dearest. :) nej varför sitter Emma här?

Kommentarer
Postat av: vispen

Ja, du är bäst Emma, saknar dig!

2009-06-16 @ 21:39:48
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Honey

Bäst är ordet. Bäst! Vem är det som kommer på de bästa orden? Jo, jag. Jaaag. Bra kommentar, va?

2009-06-17 @ 00:24:38
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0