inlägg till visp..och kanske en och annan unge till

Nu ser jag här att Vispen har skrivit ett antal kommentarer, och andra folk också. Jag är både fantastisk och bäst, hör jag. Det tackar ödmjukt för. Oj, där ramlade jag:et bort. Skitsamma. Miriam är Honeys mor, det glömde jag förklara i mitt ytterst förvirrande inlägg ser jag. Och jodå, klart du också ska få bli veckans vän, wait it out! :D vad var det nu mer jag skulle svara på mer? Jo, jag vet att du kallade dem för nordengraden Hannah, men jag tycker nordgarden var trevligt också eftersom de faktiskt hette så. :) och du, Onna? Jag är ingen satanist. Det var lite för lågt, kände jag ,men det kände nog du också va? :) och såg även att Agnes (right?) kommenterat, den första övningen var så ointressant att den fick utebli. Nej, tryffeln var mörk och hon gav dig väl receptet? :o jaja, det var väl all min goja för idag och nu glömde jag säkert nåt viktigt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0