Oh, glory!

Även idag räddades jag ur depretionen av skypesamtal med Onna, Axel och Honey. Vi sjöng random grejer, lyssnade på Axels pladder om sitt spel och sin skåningmusik, skickade söta meddelanden till varandra när vi mindes och i slutet klämde vi i med oh, glory! Det ska bli mitt nya motto, av någon anledning. :D det kommer från paramores pyromanlåt, det gillar Ema. The sounds har också en pyromanlåt, vad är det med band med kvinnliga sångerskor och eld? Det undrar jag alltså. Pink är ett dåligt inflytande på mig och allt möjligt. Det är hon säkert, och oo, hon pratar om oliver. Jag saknar Tora som fyller i oliv på min hand! Det är säkert borta nu, jag tro. Oj, Pink riktar sig till en hel rad människor i denna låt, namnlösa är dem. Sorgigt, som jag..borde bruka säga. Jag borde ha tråkigt, men jag orkar inte riktigt för närvarande. Avslutar inlägget med att jag hatar Lily Evans med hela mitt hjärta utom den del som mina älsklingar har, den är however stor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0