Satans liv på 64 rader och min dag so far på ännu färre.

Idag händer det faktiskt grejer! :D började med sjukgymnasten där hon kom på ännu en teori om mig: jag kanske har en närm i kläm! Alltid är det nåt nytt.

Sen var det trevligt fika med Natta, vi köpte en kardemummabulle på stenungsbageriet att dela på, sen gick vi till ica för att köpa läsk. Där fick vi gratis förfika i form av smakprov, jordgubbsglass och mangosorbé med färska fruktis i liiiiiten tallrik. Vi brydde!:D sen satt vi på en random kant på klemenstorget och var soliga. Sen åkte vi hem och här sitter jag nu. Just det, rubriken bör förklaras. Jag skrev en dikt idag, Satans liv på 64 rader, fast så hette den inte. Honey sytolkar en musikvideo som är söööt. Det är synd om bruden iden. Jaja, godnatt eller nåt xD

Kommentarer
Postat av: [SOFIA - FOTO & DESIGN]

Hejdu!

Kikar in för att önska dig en härlig dag :D

Kram, Sofia

2009-06-17 @ 16:52:56
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0