so many adventures could not happen today, so many songs we forgot to play

Piknik var på schemat för idagsom ni minns att jag sa. Det blev chokladcroissant och cola för min del där vi satt i tunaparken. Natta tog reda på att hennes pojkvän älskar henne med hjälp av vad hon kallade en prästkrage. Är det bara jag som tycker att det heter tusensköna? Jaja, det är mindre relevant som jag säger hela tiden idag. Ingenting är väl relevant. Joho, den här låten är relevant, för den är hur fin som helst! Overcome, är det jag syftar på. Så fin att man bryter ihop, skulle jag vilja säga. I alla fall så har jag idag chattat med Axel (Tibro) för första gången på hur länge som helst, det var trevligt men nu är grabben spårlöst försvunnen. Vi pratade om bibelcitat i harry potter (finns..) och att Stephenie Meyer tydligen är med i en läskig kristen kyrka. Spännande. Nej, nu avslutas inlägget dramatiskt.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Haha, ja det är nog bara du som tycker att tusensköna och prästkrage är samma sak. :)

2009-07-03 @ 00:44:34
URL: http://lilzandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0