stop saying that! Just stop!

Satan-relaterade grejer lately:
1) hos selenarna i lördags tittade de på filmer om Satan, sa jag det? Alltså min version. Jag satt och morrade "I don´t likee Satan on a screan, get him out of the screan!"
2) på so:n pratades det om jävulens bro. "Satan´s bridge" mumlade jag för mig själv.
3) När jag i taxin hem tänkte på hur jag skulle formulera detta i min blogg spelades hot n cold, vilken för mig är the anthem of Emy and Satan in vsd. lyssna på texten ordentligt.
4) på skrivningen idag satt jag och lyssnade på Ellens fina, men lite intima dikt som verkade handla om någon typ mörk kärlek. Den sluter med "och han viskar namnet med mig, Satan". Först här mådde jag riktigt dålig. Like..swollow, breathe, swollow, breathe...

ja, alltså, tyck synd om maj.

Kommentarer
Postat av: Honey

Det gör vi. Hela världen. Jag förstår dig. Hade nån gjort kärleksdikt med min grabb hade jag mördat personen i fråga.

2009-06-09 @ 22:31:28
URL: http://rydis.russhage.com
Postat av: Honey

Det gör vi. Hela världen. Jag förstår dig. Hade nån gjort kärleksdikt med min grabb hade jag mördat personen i fråga.

2009-06-09 @ 22:31:43
URL: http://rydis.russhage.com
Postat av: Maja

Emma du kopplar bara allting till satan eftersom satan är ditt liv, allt är sammankopplat med honom!

2009-06-10 @ 09:43:20
Postat av: Anonym

Ibland har jag funderat över om man kan kalla dig satanist. Rent logiskt borde det ju fungera eftersom du är det, men inte i den benämningen som alla tror...utom de som vet, förståss.

2009-06-10 @ 17:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0