strangeness big time

Pratar för närvarande med Vispen, Hannah och någon mystisk grabb, finns även en Anders som ingen känner som är värd för samtalet. Läääskigt, verkar det. Vi har diskuterat skämt och om man kan höra peruker och annat obehagligt. Jag är lite rädd för det här samtalet känner jag. Det har förkkommit oliga dialogisar också. Hannah: du har en bärbar dator.
grabb: nej, den är stationär.
Hannah: den lät som en<.br/>grabb: den låter inte.<.br/>Hannah: nej ,men den lät.<.br/>grabb: nej! Den är stationär. Fast jag kan nog bära runt den om jag vill.<.br/>hannah: en släpbar data!<.br/><.br/>Nä nu går jag..

Kommentarer
Postat av: vispen

Det var roligt igår:) Tack för att du orkade med mig=) Glad midsommar!

2009-06-19 @ 19:51:55
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0