vår diskution är så djup att temat drunknar

Det var Axels replik. En annan sådan är "jag inte glömt, jag bara inte komma ihåg". Nu ska Hannah ge Onna stryk, smash! Axel wainar över sikar nu håller Axel på att prata om hörn och huvuden och skrika hjääälp. Nu gör han spy-ljud. Miriam sprigna som gasell och axel svarar med "gaseller inte ringa!" Hannah tror att hennes mor pratar med mig i telefonen. Nu splittras hennes kläder i tusen bitar här. Hannah ropar på sin mamma här. Alltså Axel och hans handgranater. Vad håller han på med? Seplar cs, har jag för mig. Neeeej, nu börjar hannah med sin konstiga raplåt igeeeeeeeeeen. Dör, gör man. Axel vill inte vara ni, han vill vara du. "ur vägen tjockis, annars jag skjuta! Tillbaka in i rum jag säga! Du få stooort problem, du höra?" Axel säga till gubbar i spel. Kuuul. Hannah skriver på tyska och yo tengo haaambreee. Honey vill sätta en scen på maj. Nu gör hon planer, hon ska mörda alla folk. Örenvik blandannat. Jag dööör här. Stava kan jag inte heller och uusch. Hannah och jag gå på heroin, Onna gå på liv och Axel gå på golv. Han dessutom spränga sig själv i luft. Nu jag inte oorka mer. Slutligen: depretion är deprimerande.

Kommentarer
Postat av: vispen

Vem är Miriam och alla andra? haha, alla andra kanske jag förresten vet:D

2009-06-15 @ 21:58:27
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0