you really wanted to know this stuff, confess, it´s terribly interesting!

-jag har den amerikanska nationalsången i min spellista!
-Idag har jag skalat ägg och sjungit amarula tree samtidigt.
-på en skala från 1-10 ligger jag på 2,5 ungefär idag..fuck fuck fuck mensvääärk! Hugg av mina ben..
-medlet i ipren har gått på semester för det funkar inte på mig alls idag..hjälp mig.
-Igår försökte vi joina alla möjliga folk, men vi kinda failed since ingen svarade. Ingen i norge, som grabben sa.
-Det går att ta reda på vilken ras en hund har på skallet, det gjorde grabben med Lukas, "det är ju en labbe!"
-Hannah är inte uppstigen än skulle jag gissa och det haaaaaaatar jag.
-Imorse vaknade jag av en kattklo på min hand. Obehagligt. Den här gången sjöng jag dock inte för katten, berättade jag i bloggen om min morgonserenad? nej, det glömde jag ju. Vid sex på morgonen: "vakna kära katt och lämna mig ifred, vakna kära katt och gå härifrån. Taacck, kära katt.."
-igår natt drömde jag om två killar i min klass som sjöng god hel pthe outcast, varför?
- Det går att gå ned 30 kg på 90 dagar om man bara äter deli fresh meal på max. Säger max iallafall.
-Max har sveriges godaste hambugare, står det där. Det tror vi är något som fastslagits i en undersökning vid alla maxrestauranger..va det tror ni?
-idag blir det midsommarfest och vi ska leka fia med knuff, på stor plan. Sick, aint it?:D
Jag sjunger just niu för full hals fast mors kompis med barn som är med och ordnar festen är här. Vem bryyy?
-jag har ont i min axel. Fråga ej.
-Nu vill jag inte mer här i livet på ett tag...men det skiter alla i...så de ger mig liv ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0