"allt är Hannahs fel, men jag älskar henne..."

Hej och grejer!
Nej, inte säga och grejer all the time. Jag hör syster sjunga u2, hon spricker men verkar ha kul. Jag har en tyst honung i mina öron. Nej, nu var jag konstig och sara skrålade de sista tonerna samtidigt som honey vaknade efter att själv ha bloggat.

Igårkväll fick jag milkshake och vann så ska det låta, det var också allt bra som hände igårkväll. Mer detaljer kommer ni faktiskt inte att få.

Idag var jag i stan och inhandlade godis. Sen återkom jag och spenderade ett par timmar med att spela in låtar..tills jag insåg att det bara var börjorna som kom med..typ taaack. Otacksamt värre. Men fina börjor fick jag. Sen har jag talat med honeydarlingen, badat och ätit med min galna syster. Honey är nu borta, vet ej var hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0