I´d be the father of your child

hello
Idag kom påhopp om satan från oväntat håll, från Tora av alla människor. Ojoj, glitter in the air får ackonpanjera inlägget. Fint, länge sen. Älskar. I alla fall så hade jag precis förklarat att det fanns tre satan när vi gick in på biologin och fick våra prov. Då utbrister Tora: Satan är en pedofil! Min reaktion var ganska rolig. Jag ryckte till och skrek: hur fan vet du det! Fast, det är han inte. Hon menade då givetvis den andra satan och itne den tredje. Men det var så läskigt och hon sa det också, "jag trodde du visste det när du ryckte till" man bara hm. Samma ton som Axel hade hon också. Ja jag är ööverkännslig. Men han är inte någon pedofil. Om ni missat det.Idag skrev jag även om venedig på skrivargruppen, blev blandning mellan jesus crist superstar,´personal jesus och Billy med gyllene tider. Inte sådär jättenormalt..nej. Nu tänker jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0