frozen within

Jag är kall som en kall kallmänniska. Det finns inte ens nåt som heter det. Jag funderar på om jag kan ha någon kallsjukdom, fast nej, nu driver jag med er. Idag hade vi iallafall gymnasiedag. Vi gnäggade om gymnasieprogram och det var som designat för maximal ångest. Jag höll på att bli galen för gymnasium är onda onda onda och det finns ingen linje eller inriktning eller någotning alls som passar mig. Nothing utom de där freaking samhällsgrejerna som inte är ett dugg intresserande. Bara för allmänna människor utan egentligen själ. En soulless linje. Man blir inte handplockad, fattar ni hur jag menar? Naj.

idag har det även förekommit ett hål i tiden. Det var fem minuter som gick på en halv, och jag menar det. I början av en låt var klockan 16.15 och i mitten av låten var klockan 16.20. Låten är inte lååång, om ni tror det. Scared the living shit out of me.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Vad du än gör: Välj inte inte inte inte inte samhällsprogrammet. Ta vad som helst, bara inte det.



Tack

/ Shass

2009-05-27 @ 21:25:54
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Honey

Tittade fel på klockan? :)

2009-05-30 @ 01:02:44
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0