God help the outcast, or nobody will.

Idag är det en regnrik lördag och jag har varit och kollat på moders fina konsert. En av hennes körer skulle bröla i en läskig frikyrka som enligt säker källa såt ut som ett fängelse. Vi trodde faktsitk att de låst in oss. Ondskan döljer sig i kyrkorna, sa den nykonfirmerade. :) nej alltså orden tryter en aning. Jag är trött, nej jag är faktiskt pigg och idag är det melodifestivalen som det ska livebloggas från vill jag lova. :D denna gång skall jag till skillnad från förra året byta rad mellan varven.

Kommentarer
Postat av: Jess

God help the outcast är annars en grym Dinsey låt ;)

2009-05-17 @ 20:20:11
URL: http://xjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0