godmorgon och grejer

Torsdagsmorgon, sovmorgon och en seg dag framför mig. Tråkiga lektioner och franska att göra ikväll. Men detta går nog bra, vi bestämma. Jag vara optimistisk flicka som vanligt. Nu tog breaking dawn slut, ja jag kan redan läsa om den! The end, sa bruden. Det är en väldans vacker låt, tycker Ema. Det är dock en låt utan ambisioner, eftersom Way inte vill bli nåt alls när han växer upp. Skäry if you ask me, han ska alltså dö som barn? Lite sent för det tycker jag, eftersom han redan är grownup. Fast jag har ju aldrig träffat honom så han kanske är död? (nej honey, jag skojar bara lite nu, don´t kill me! din väg leeever). Nej, alltså, varför? Det är min enda fråga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0