Hello MR heartache, I´ve been expecting you.

Jag har kommit på en sak. Det är att det finns vissa mott av känslor uppmätta åt alla. Like, Gud har ett recept på hur mycket olycka och lycka det ska vara. Fast det verkar inte som om Gud kan styra det som händer riktigt, så han kan inte göra folk glada och ledsna sådär. Men min kropp känner av att olycksgraden är fasligt låg och börjar därför få heartache, frysa och må skit helt utan anledning. Det har pågått nu i kanske två veckor. Borde jag bli rädd? Borde jag ta det som någon slags varning om att något hemskt är på gång? Eller är det bara som jag tror och kroppen kan inte vara glad gämt? Jag börjar bli trött på heartache i alla fall och om någon vet nåt att göra åt det, please give me a sign will yah?

Kommentarer
Postat av: sandi

ema, hur vet du att gud ens finns??;O

2009-05-25 @ 18:46:18
URL: http://andyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0