it´s a fanfiction, but it claims to be real. Hm, sounds a bit like me.

Ja alltså frågan är om ni tycker att detta är okej. Hannah berättade om en bokserie aserad på böckerna jag pratade om förut. Det som är grejen är bara det att de hittar på helt nya handlingar. Okej, slutet blev rätt till slut, men liksom..hur långt kan man gå? Det börjar bli lite som mina fanfics, man tar karaktärerna men inget mer. Men så är de just fanfics också, eller hur? Men inte detta tydligen. Konstigt är det, tycker jag. Fanfictions är överlag ganska spännande tycker jag. De som gör det på riktigt alltså. Typ, varför gör man sig besväret när man inte får nåt för det? Det där var nog lite för beräknande, men skitsamma. Hur orkar man? Nej, orkar jag skriva mer på detta inlägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0