listis

haj!
hade tråkigt och kom på att jag ännu inte gjort denna lista, vad jag är heeemskt. Det är som ni nog förstår en sån där låtlista där man slumpar och svarar. Jag försökte göra den amusing.

1. Hur mår du idag? Family portrait-
2. Hur kommer dagen vara/vart? Shine on (solen, ja.)
3. Vad var det första du tänkte när du vaknade idag?Äntligen- (ja, lång natt.) 4. Vad är det sista du kommer tänka innan du somnar idag? Lubbock or leave it-
5. Vad skulle dina vänner kalla dig för om de fick välja?Barrowland ballroom
6. Hur är det med kärleken? More love (hell yeah!)
7. Vilken låt passar bäst in på den du håller kär? Ise queen (hm, vem kan denna isdrottning vara?)
8. Hur mår dina vänner? The road to home.
9. Tycker dina vänner om dig?: sin vagong
10. Hur ser folk dig? Top of the world.(så rätt ni har.)
11. Spanar folk in dig? So long Jimmy! (han har spanat på mig.)
12. Är du bra I sängen? Dead! (är jag så lame?)
13. Har någon sexfantasier om dig? Some days you gotta dance.
14. Kommer du alltid bo kvar i Sverige? Long time gone.(hör ni det va?)
15. Hur kommer du att dö? Nobodys diary
16. Vad skulle du heta om du var född i framtiden? Cancer..
17. Vilken är din oturs-låt? Maybe today.
18. Vilken är din tur-låt? Ärliga blå.
19. Vilken låt beskriver ditt utseende bäst? In control. (tyvärr.)
20. Vilken låt beskriver din personlighet bäst? Senare.(det göör jag imorgon..)
21. Hur är det med ditt liv? In perfect harmony!
22. Hur hade ditt liv varit om du hade valt andra vägar? Gothic cristmas.(damn, those ways.)
23. Vad ska ditt första barn heta? Truth no 2.
24. Hur kommer ditt liv bli? Where jag vet.(ah, I´m going wise.)
25. Vilken låt beskriver dina föräldrar bäst? Baby hold on!(låter oroväckande)
26. Hur kommer sommaren bli? Unwanted.(nää!)
27. Finns det någon som är hemligt kär i dig? Goodbye my lover.(dissad, lover!)
28. Kysser du bra? Our solemn hour
29. Mår din kropp bra? Do you believe me? (läs föregående poster)
30. Får du tillräckligt med sex? World of make believe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0