min dag eller nåt lika spännande

Min dag idag var lika spännande som köttfärs. Jag sov nästan bort skolan och höll på att dö av trötthet bara för att det faktiskt var en vanlig skoldag! Hemskt va? Sen var det skrivargruppen som handlade om cirkus. Cirkustruppen skrivargruppen, vi valdenen karaktär som vi skrev om. Anja skrev om en direktör med scenskräck till det extrema, jag skrev om en gravid lindanserska med ångest, Ellen skrev något oförklarligt om magiker, Malin skrev på malinskt vis om missfoster och Emma skrev om en egocentrisk knivkastare. Dramatiken bara stänkte och mitt i allt satt Niklas och...vad han nu gjorde. Slog upp symboler i uppslagsverk och kände sig ambitiös. Nu kom Hannah hem och hon prioriteras över blogghelvetet, känn er dissade alla. Svar till Onnas kommentarer förresten: Hannah sjöng visst på helenas, sådetså. Nej, det har du inte, bara Onja för den la jag ju ut på bloggen right? Nu jag sluta skriva.

Kommentarer
Postat av: Honey

Helenas? Det är inte mig du menar, va?

2009-05-30 @ 01:12:14
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0