morgonpost

Här är min onsdagsmorgon, det är trevlans. Sovmorgon och slutar två, awesome. Gymnasieinfo blir det och vi ska begynna med ett intressetest, hahaha. Det haar jag redan gjooort. Jag äger alla i heeela listaaan. Klassen, menar jag. nu är jag allt lite off så som man bör. Snart är klockan åtta, det är inte trevligt. Då måste jag snaaaart gå. Jag fryser som en idiot som jag´ofta gör och så ihopskriver jag också. Jag har blivit myggbiten på armarna om ni ville veta. Det gillar jag, Det är nåt konstigt med mig, jag gillar myggbätt. Fråga mig om en månad, så ska ni se att jag inte gillar dem anymore. På tal om månad, så ska mamma till tailand i jobb i en månad i höööst! Heeemskt, blir det. Jamen, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0