och du bara står där, mitt i ditt underbara liv!

halloj!
Rubriken kommer från en later on-låt, alltså nåt jag skrev när jag var tio år. Rätt djupt för att vara bullshit. :) idag har jag spelat spel med Sara och hennes friend. Vi spelade Harry Potter och jag ägde alla som vanligt. Jag visste varför Petunias friend inte ville ta hand om harry. Hon var på holiday. På mmallorka, vilket var nästa fråga..

Nu nyss har jag haft samtal med onna och honey och nu är bara honey kvar. Onna gav mig skrattspasmer och jag har tappat luften. Nu jag trösta honey, hon må dåligt. Hon inte må, jag tycka!

Kommentarer
Postat av: Ronja

När jag var tio var jag bra på att skriva låtar. Se bara på jag vet! Jag massproduserade ju låtar då. Har funderat på att utveckla fler av de, som jag gjorde med jag vet. Eller jag gjorde ju inte så mycket med den, den var rätt bra som den var. Varför kan jag inte skriva låtar längre? På senaste tiden har jag inte ens kunnat skriva dikter.

2009-05-24 @ 15:23:26
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0