she said, you aint no son of mine

Gitarrerna och skotten hälsar er och likaså gör Gerard Way, som säger att han skriver brev, det gör väl jag också egentligen. Vi skall alla dö säger han, spännande. Blunt säger i en annan låt att alla män dör och jag vill veta vad som då händer med kvinnorna.

idag har jag varit på panikartad adution till ung på scen, en festival. Det blev kaaanske bra men alla andra var band och jag var solo och mobbad. Hjäälp, men jag kanske klarade mig ok. Sen har jag också varit på grafitti kaffé med natta och det var gott, testade en ny sorts chokladboll som var krispig, kooonstiiiigt! Ikväll ska vi kanske på musikalsak, men vi inte veta om finnas tickets. Vi får se men det verkar späännaanndee. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0