tell me why, I do like mondays?

Jag glömde ju prata om idag, dåligt. Idag joinade en ny brud vår klass och hon var galen! Efer att ha pratat i tio min hade vi redan kommit fram till att Jesus är guds hjärntumör och att hon är nästan lika konstig som jag. Jag har även fått höra allt om Toras änglar som hon skapat, sju stycken. Lydia, Iris, Olive, Eda; Emma; Sessa och Agony(mina tgvå gudbarn som jag avgudar). Jag älskar somsagt sessa och agony. Kom även på ett par saker från helgen som glömdes i föregånde post, det var att alla någon gång sa ett ord på hegrejiska. Till och med Ann och Ronnie. "jag vara fattig, ni ge mig pengar" sa Ann och "jag faktiskt mena allvar" sa Ronnie. Maja nöjde sig med ett "jag bry!". Tänkte även sluta med att råda er att inte säga detta till min läare. "I´m bloody fuckin serious!"(idioten förstod inte ens att han gjort fel)

Kommentarer
Postat av: vispen

Haha men jag sa väl inget ord på hegrejiska?

2009-05-05 @ 20:08:57
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0