the end

Precis nu när jag skriver detta läses eftertexterna till wisards first rule. Naj, inte nu längre. Nu är det tyst i världen, må jag säga. Förutom ingemars väna stämma, men om det räknas är en fråga. Snart kommer förmodligen ett annat tortyrskrik från saras friends, skulle inte förvåna mig. Nehe, någon går i trappan istället. Det kanske är on their way home? Det verkar så alltså. Nåja, det var ju itne det jag skulle säga. Jag skulle säga att jag är uttråkad och trött, men det var inte lika kul. Det är en sen fredagskväll, närmare natt, och jag är trött som en sate. Jag funderar på vad en sate egentligen är. Hur ser en sådan ut? Jag tror att den är rödhårig och kort och jävligt ful med stor näsa. Eller kanske lång och blond utan näsa alls, vad vet jag. Men den är störande i alla fall och nu ska jag överge er. Grååt inte för maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0